Tuesday, January 6, 2009

ADC bab 18

kebahagian mewarnai hari2 aku dan dia...tengahari tadi aku dan CT melawat pigeon hole. kut2 ada surat ker. CT pasti ada surat dari Mawinya..

Eh, ada surat untuk aku lah..melihat tulisannya aku tau dari siapa... hihi. boleh cakap sendiri pun nak bersurat2... uniknya la percintaanku ini...

Untuk Yana yang disayangi,
hayati senikata lagu ini. Anggaplah Abang nyanyikan buat Yana...

MICHAEL LEARNS TO ROCK - PAINT MY LOVE

From my youngest years,
till this moment here
I've never seen such a lovely queen
From the skies above to the deepest love
I've never felt crazy like this before

Paint my love,
you should paint my love
It's a picture a thousand sunset
It's a freedom of a thousand doves
Baby, you should paint my love

I've been around the world,
then I met you girl
It's like coming home
to a place I've known

Since you came into my life
The days before all fade to black and white
Since you came into my life
Everything has change...

from all my heart,
-Abang-

Aduh bahagianya aku... terasa diri ini sangat dihargai dan disayangi sepenuh hati.... indahnya cinta ini.... bagaimana aku dapat menolaknya sedang dia hadirkan segala kegembiraan buatku....

No comments: